Începând din data de 15 mai 2024, RCS & RDS, unul dintre principalii furnizori de servicii
convergente de comunicaţii electronice din România, anunţă schimbarea denumirii companiei în Digi Romania, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Potrivit comunicatului, această tranziţie marchează un nou capitol în evoluţia şi consolidarea poziţiei companiei pe piaţa de telecomunicaţii şi reconfirmă angajamentul de a oferi cele mai bune soluţii de conectivitate, adaptate cerinţelor şi nevoilor tot mai diverse ale utilizatorilor, într-o lume digitală în continuă schimbare.
Cu o istorie de treizeci de ani în furnizarea serviciilor de înaltă calitate, compania a demonstrat o orientare constantă către inovaţie şi excelenţă. Digi va continua investiţiile durabile în tehnologie, în extinderea şi modernizarea infrastructurii, printr-o strategie în beneficiul milioanelor de abonaţi care se bucură în prezent de acces mai rapid şi mai avantajos la un portofoliu variat de servicii, se menţionează în comunicat.
Şi datorită investiţiilor Grupului Digi în dezvoltarea reţelelor sale de fibră optică din România, ţara noastră se situează astăzi pe primele locuri în clasamentele mondiale privind viteza internetului. Prin performanţa şi fiabilitatea gamei de servicii şi conţinut, compania a contribuit la creşterea competenţelor digitale ale tinerei generaţii şi a atractivităţii domeniului IT&C, transformând România într-una dintre ţările cu resurse umane de mare potenţial în domeniul IT şi al comunicaţiilor electronice.
" De-a lungul celor trei decenii de activitate, am crescut şi evoluat alături de angajaţii, clienţii şi partenerii noştri de afaceri, inovând şi adaptându-ne constant unei pieţe dinamice şi extrem de competitive, din dorinţa de a livra cele mai accesibile servicii de comunicaţii electronice. Le suntem recunoscători pentru susţinerea şi loialitatea lor şi îi asigurăm că vom rămâne acelaşi partener de încredere pentru ca împreună să clădim un viitor digital mai sustenabil şi mai conectat. Sub noua identitate, Digi Romania, abordăm o nouă etapă în traiectoria noastră. Ne propunem să explorăm noi oportunităţi prin care să răspundem aşteptărilor şi cerinţelor tot mai complexe ale abonaţilor noştri, prin soluţii performante menite să faciliteze şi să îmbunătăţească experienţa de conectivitate", a declarat Serghei Bulgac, Director General Digi Romania, se precizează în comunicat.
La finalul anului 2023, Digi acoperea prin infrastructura extinsă de fibră optică peste 9,1 milioane de locuinţe şi deservea peste 5,7 milioane de abonaţi ai serviciului de televiziune, 4,6 milioane de clienţi ai serviciilor broadband (internet fix şi date), peste 5,8 milioane de utilizatori de telefonie mobilă şi 890 de mii de abonaţi de telefonie fixă pe piaţa locală.